Rovaniemelle uusi elokuva- ja mediataidetapahtuma

11.9.2014 10:43

Ilmoittautumisia elokuvakilpailuun otetaan vastaan 1. lokakuuta saakka.

Rovaniemellä järjestetään marraskuun 28. ja 29. päivä ensimmäistä kertaa POLARIZED! Vision –niminen tapahtuma, joka esittelee uudenlaista ja vaihtoehtoista pohjoisesta kertovaa elokuvaa ja mediataidetta. Tapahtuma ja siihen liittyvä elokuvakilpailu ovat jatkoa aiemmin järjestetylle Vimma-kilpailulle. POLARIZED! Visionin yhteydessä järjestetään myös pohjoismainen seminaari, joka on suunnattu alan ammattilaisille ja opiskelijoille. Tapahtuman järjestää Pohjoinen mediataideyhdistys Magneetti, lappilainen riippumaton kulttuuritoimija.

POLARIZED! Vision etsii nyt osallistujia elokuvakilpailuun, jonka pääpalkintona jaetaan 750 euroa. Kilpailuun etsitään elokuvia ja teoksia, joissa on rohkea näkökulma pohjoisuuteen. Ilmoittautumisia kilpailuun otetaan vastaan lokakuun alkuun saakka.

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä Lapin yliopiston kanssa ja sitä ovat rahoittaneet Taiteen edistämiskeskus ja Pohjoismainen kulttuurirahasto.

Ilmoittautumiskaavake

Lisätiedot: